VERZENDINFORMATIE

Op www.equalite.nl kun je gemakkelijk, veilig en snel online winkelen. Mocht je desondanks vragen hebben over het online bestelproces, dan helpen we je graag. Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen over het bestellen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen ons best om je order zo snel mogelijk te verwerken en mee te geven met de chauffeurs. 

Binnen Europa verzenden wij met DHL hiervoor gelden de volgende verzendtijden.

Ma / Vrij voor 23:30 bestelt, dezelfde dag verzonden.

Zaterdag voor 15:00 bestelt, maandag in huis. 


Moet ik voor de verzendkosten betalen?

Kies je er voor om je bestelling op een adres binnen Nederland te laten bezorgen en je bestedingsbedrag onder de € 100,- ligt, dan zijn hier verzendkosten van € 6,95 aan verbonden. Wanneer het totale bestedingsbedrag echter boven de € 100,- ligt, dan wordt de bestelling kosteloos verstuurd. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja. Zodra je bestelling door ons ontvangen is, ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is ingepakt en klaar staat voor verzending, ontvang je een e-mail met een track-and-trace nummer. Daarmee kun je de status van de bestelling controleren.

Ik heb geen track-and-trace gekregen, wat nu?

Heb je geen track-and-trace ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu?

Als je jouw pakket niet ontvangen hebt of als je nog vragen hebt over de zending, dan kan je contact opnemen met de klantenservice van DHL Contactinformatie kan je vinden op: https://www.dhl.com/nl-nl/home/contact-opnemen

Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?

Wanneer je een bestelling plaatst is het niet meer mogelijk om deze bestelling te annuleren of te wijzigen.