This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

FREE SHIPPING ON ALL €100,- + ORDERS

FREE SHIPPING ON ALL €100,- + ORDERS

THE FULL ZIP HOODIE RESTOCK NOW AVAILABLE

THE FULL ZIP HOODIE RESTOCK NOW AVAILABLE

THE BUTTERFLY EFFECT NOW AVAILABLE

THE BUTTERFLY EFFECT NOW AVAILABLE

Vanuit de showroom in Vlaardingen (omgeving Rotterdam) vertegenwoordigt een snel groeiend en dynamisch bedrijf, met een jong en getalenteerd team het streetwearlabel Equalité.
Equalité staat voor verbinding tussen mensen en culturen door middel van mode, muziek en sport.

Over de rol
Equalité is per direct op zoek naar een enthousiaste Customer Service medewerker die zich dagelijks gaat inzetten om zowel B2C klanten als B2B klanten een goede ervaring te geven. Als Customer Service medewerker ben je het digitale visitekaartje van Equalité. Je blinkt uit in het professioneel en vriendelijk verder helpen van onze klanten, leveranciers en relaties. Je helpt klanten via telefoon, mail of social media, verwerkt orders administratief van binnenkomst tot eventuele retour. Je behandelt op een correcte wijze eventuele issues waarbij je oplossingsgericht te werk gaat.
Het is van belang dat je goed bent in het overzien van je dagelijkse werkzaamheden en prioriteiten. Verder ben je initiatiefrijk, verantwoordelijk, gestructureerd en servicegericht. Je maakt onderdeel uit van een jong en energiek team, binnen een snelgroeiend bedrijf in de mode.
Functieomschrijving
  • Eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en relaties die contact opnemen of onze showroom bezoeken.
  • Klanten adviseren en helpen met vragen via telefoon, mail en social media.
  • Overzien en administratief up-to-date houden van bestellingen op B2C en B2B niveau.
  • Afhandelen van retourzendingen, terugbetalingen en kwaliteitskwesties.
  • Samenwerken met ons distributiecentrum bij het oplossen van door klanten gemelde leveringsissues.
  • Verbeterprojecten op het gebied van Customer Service bedenken en uitvoeren.
  • Ondersteuning logistieke werkzaamheden.
  • Lichte officemanagementwerkzaamheden.
Profiel
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Een enthousiaste, warme persoonlijkheid die makkelijk contact legt met andere mensen.
  • Ervaring op het gebied van Customer Service is een pré.
  • Enthousiast met overzicht, digitale skills, oog voor detail en aanpakkersmentaliteit.
  • Woonachtig in de buurt van Rotterdam.
  • Je denkt graag in oplossingen en hebt daarnaast een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en zeer goede communicatieve vaardigheden.
Wij bieden
  • Een afwisselende functie in een jong, dynamisch en ambitieus team.
  • Marktconform salaris afhankelijk van leeftijd en werkervaring.
  • Aandacht en ruimte voor eigen initiatieven.
  • Zelf shoppen met 20% korting op de collectie.
  • Een fijne werkplek vlakbij Rotterdam (Vlaardingen), met mogelijkheid tot gratis parkeren voor de deur.

    Is deze vacature je op het lijf geschreven?
Stuur dan een korte motivatie + cv naar chloe@equalite.nl

Cart

No more products available for purchase

Your cart is currently empty.