This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

ORDER BEFORE 10:00, SAME DAY DELIVERY

ORDER BEFORE 23:59, NEXT DAY DELIVERY

EU DELIVERY

EU DELIVERY

CHAPTER 26 NOW AVAILABLE

CHAPTER 26 NOW AVAILABLE

FAQ

FAQ

Ik heb een verkeerd adres ingevuld wat nu?

Als je met ons contact opneemt voordat het pakket verzonden is passen wij het voor je aan. Is het pakket al verzonden, maar nog niet geleverd. Dan kunnen wij het aanpassen of kun je contact opnemen met Trunkrs.

Mijn item is stuk, wat kan ik nu doen?

De items hebben 6 maanden garantie. Als het binnen dit termijn valt, neem dan contact op met onze klantenservice. Mail uw klacht met een foto naar info@equalite.nl Onze klantenservice zal de klacht dan beoordelen.

Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu?

Als je jouw pakket niet ontvangen hebt of als je nog vragen hebt over de zending, dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Trunkrs. Contactinformatie kan je vinden op: https://www.trunkrs.nl/contact-shipment

Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?

Wanneer je een bestelling plaatst is het niet altijd meer mogelijk om deze bestelling te annuleren of te wijzigen. Neem contact op met te klantenservice om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Kan ik de kleding komen passen?

Wij hebben geen fysieke winkel. Wel kan je een e-mail sturen naar info@equalite.nl, dan kunnen wij kijken welk verkooppunt het dichtst bij jou in de buurt zit, zodat je een item kan passen.

Op welke manier kan je betalen?

Bij Equalité kan je betalen via ApplePay, iDEAL, Creditcard, PayPal en Klarna.

Shipping questions

Wat zijn de verzendkosten?

Kies je er voor om je bestelling op een adres binnen Nederland te laten bezorgen en je bestedingsbedrag onder de € 100,- ligt, dan zijn hier verzendkosten van € 6,95 aan verbonden. Wanneer het totale bestedingsbedrag echter boven de € 100,- ligt, dan wordt de bestelling kosteloos verstuurd. Je bestelling wordt dan door Tunkrs op een door jou aangegeven adres bezorgd.

Wat zijn de levertijden?

Wij doen ons best om je order zo snel mogelijk te verwerken en mee te geven met de chauffeurs.

Binnen Nederland verzenden wij met Trunkrs hiervoor gelden de volgende verzendtijden:

Ma / Vrij voor 10:00 bestelt, dezelfde avond in huis.

Ma / vrij voor 23:59 bestelt, de volgende dag in huis.

Binnen België verzenden wij met Trunkrs hiervoor gelden de volgende verzendtijden:

Ma / Vrij voor 10:00 bestelt, de volgende dag in huis.

Ma / vrij voor 23:59 bestelt, binnen twee werkdagen in huis.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling door ons ontvangen is, ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is ingepakt en klaar staat voor verzending, ontvang je een e-mail met een track-and-trace nummer. Daarmee kun je de status van de bestelling controleren.

Ik heb nog geen track&trace code ontvangen?

Dit kan gebeuren, check voor de zekerheid je spam in de mailbox. Staat het mailtje hier ook niet, mail dan naar info@equalite.nl en wij mailen alsnog jouw track & trace code.

Returns questions

Hoe kan ik mijn item retourneren?

Om een artikel te retourneren dien je de volgende stappen te volgen. 

1.Vul het bijgeleverde retourformulier helemaal in, mocht deze er niet bij zitten kan je ook dit retourformulier gebruiken.

2.Knip de onderkant van dit formulier waar het retouradres op staat af.

3.Plak de strook met het retouradres op de zak. (let op dit is geen antwoordnummer, voor de verzending dient de klant altijd zelf te betalen)

4.Stop het artikel of artikelen die je wilt retourneren in de verzendzak of doos.

5.Stop ook het ingevulde retourformulier in de verzendzak of doos.

6.Maak de verzendzak of doos goed dicht.

7.Kijk waar het dichtstbijzijnde Postnl, DHL of ander verzendpunt is, waar je dit pakket retour kan sturen.

Wat is het retourtermijn?

Niet tevreden met jouw bestelling? Geen probleem, je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Let er wel op dat de items alleen teruggestuurd kunnen worden als ze niet gedragen zijn en met aangehecht kaartje. 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je kunt de artikelen retourneren als:

- Het artikel compleet, nieuw (geen vlekken en/of slijtage), ongedragen en - voor zover redelijkerwijs mogelijk - in de onbeschadigde originele verpakking met aangehecht kaartje.

- Het retourformulier mee wordt gestuurd in de verpakking.

Ik heb geen retourformulier ontvangen.

Zit het retourformulier niet bij de bestelling, kun je hier een nieuw retourformulier downloaden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra uw pakket bij ons is bezorgd wordt deze binnen 2 werkdagen verwerkt. Dan heeft u vervolgens binnen 3-5 werkdagen het geld terug op uw rekening. 

Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

Ja, de retourkosten zijn altijd voor de klant mits er anders wordt afgesproken. 

Ik heb 2 verschillende bestellingen mag ik deze samen retourneren?

Dat is geen probleem, zorg ervoor dat er voor iedere bestelling 1 retourformulier in het pakket zit.

Secure transactions

Transactions are handled with bank-grade security.

Simple checkout

Our secure checkout is quick and easy to use.

Get in touch

Have questions? Get in touch with us at any time.

Cart

No more products available for purchase

Your cart is currently empty.